tirsdag den 31. januar 2012

I vinterkulden....

.... hækler jeg sokker.

Jeg har tidligere lavet et par, som jeg ikke var helt tilfreds med, men dette par sidder tæt ind til foden og har ikke plads til tre ekstra tæer! De er skønne og tykke, men kan stadig være i en støvle, så egentlig burde jeg lave nogle til mig selv også. Dette er bestillingsstrømper, og er vist en fødselsdagsgave:-)


Ind i mellem bliver det lidt trættende at lave de mange stangmasker ud i en køre, så her til eftermiddag stod den på sokke-pause, og en lille tinsoldat kom til. Den er til min skønne venindes lille smukke dreng. Inden i  er der et blødt plastikrør med ris i, så når den er godt savlet til, kan den lige klares under hanen:-)



2 kommentarer:

  1. Tænk, at man kan hækle strømper, det vidste jeg ikke. Jeg må i gang :)... når nogle af mine andre projekter er klaret :)

    God aften!

    Kh. Jenny

    SvarSlet
  2. Det kan man sagtens:-) Der er flere modeller at hækle sokker efter på Drops Garnstudio:-) God vind med projekterne og også en herlig aften til dig.

    SvarSlet