tirsdag den 3. januar 2012

Der er et eller andet med huer....

... der gør, at jeg synes at de er ret fantastiske at lave. Måske er det fordi at de er forholdsvis nemme at lave;  processen fra idé til færdigt produkt er ikke særlig lang, de er nemme at dekorere; en basisopskrift kan tilføres små detaljer i en bred variation, der gør at ikke to bliver ens.


Igår var jeg i Stof2000 og købte to nøgler Geyser i grå, uden egentlig at have et formål med dem. Endte med at beslutte mig for at lave en hue, og for føste gang forsøge at lave en uden opskrift. Fire forsøg og samme antal optrævlinger senere, sad jeg tilbage med denne meget simple hue:


Da den efterfølgende stod på bordet, kunne jeg ikke lade være at grine lidt..... Hvis jeg reelt bare havde forsat med at hækle ned, ville jeg have en ny the-hætte;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar