lørdag den 17. december 2011

Julen sig nærmer...

.... og hjemmet pyntes stadig. 
I Søstrene Grene fandt jeg mønstret tape, og lavede et juletræ i vores gang. Min yngste søn har igennem den sidste uge efterlyst et juletræ, så da jeg sagde at nu havde vi da fået et, blev han lidt lang i ansigtet:-)


Selvfølgelig skal han have et rigtigt træ, så senere på aftenen blev sådan et hentet... Jeg har ingen juletræsfod, så jeg tænkte at et juletræ i potte måtte være en ganske god løsning! Det fandt jeg, fin i størrelsen, fine grene, ja der var jo nærmest ikke et øje tørt! Lige indtil det kom i spanden herhjemme; Det er pottet så skævt, at det ligner at træet står ved siden af spanden! Hvilket selvfølgelig har en mindre irriterende effekt; balancepunktet er alt andet end i balance! 
Pyntet blev det.... Og fem minutter efter væltede det. Hhhmmpppfff!  Sendte en byge af indvendige svadaer afsted til juletræshandleren, og rejste træet igen. Prøvede at banke klumpen lidt på plads, men med ringe effekt.

Nu står det der! Og det skal bare blive stående, ikke røre, end ikke tænke på at pille ved det, for så vælter det garanteret igen...




God jul til Jer derude... og må heldet være med Jer i Jeres juletræskøb;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar