mandag den 5. december 2011

Julen er hjerternes fest...

Eller også har jeg bare en svaghed for hjerter i et væld af afskygninger? Papir, garn, mos, stof, dej, ja hvad som helst kan bruges til den mest simple og alligevel hyggelige form for pynt. 



Julehjerter har jeg efterhånden flettet temmelig mange af, de fleste er blevet gemt fra år til år. Rød er klart den farve jeg foretrækker mest. Ovenstående er flettet i gavepapir.


Så på Tusindfryds side at hun også havde lavet hjerteranker, og tyvstjal hurtigt hendes idé:-) Hjerterne er lavet i gavepapir fra Panduro.



Gamle hjerter flettet for 10 år siden...

De flettede hjerter har jeg skabeloner til i denne bog, som jeg fandt i Den Gale By i Århus for 10 års tid siden. Den har en helt særlig betydning, og er troligt fremme hvert år.

Nøglekæde, tænkt som gave til indlagte børn, idet Mette efterlyste ting til de lidt større børn.

Og en lille nøglering til en sød kollega. Ligesom nøglekæden ovenover; hæklet i grå og mørkegrå Alpaca fra Tante Grøn

Ingen kommentarer:

Send en kommentar