onsdag den 21. december 2011

En mundfuld jul...

Jeg må erkende at jeg har taget en kovending af de store. 
Jeg har aldrig været særligt begejstret for andre småkager, end store lede amerikanske cookies (som vel i bund og grund egentlig også bare er en småkage i the-all-american-xl-size?) Men så her til aften bagte jeg vanillekranse, da julens gæster ikke alle er lige så forudindtaget som jeg:-) Havde ud af den ene øjenkrog set Mette Blomsterberg bage vanillekranse, og bed mærke i at hun blandt andet blander mandler i dejen, og jeg som synes at nødder er fuldstændig fantastisk, blev alligevel fristet nok til selv at prøve de hersens vanillekranse. 
Og jeg skal da lige love for at jeg er blevet omvendt! Halløjsa, de er bare så skønne! Uhm, uhm, uhm... nu må der godt komme gæster så jeg fluks kan kaste endnu et par stykker i munden!


Ja, ja... fine og yndigt rillede er de ikke, for min stjernetyl var for lille. Men smagen påvirkes heldigvis ikke at et skævt ydre, og skulle andre fravælge dem på grund af de manglende riller... Ja, så spiser jeg dem bare selv!!! :-)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar