lørdag den 12. januar 2013

Sjov til morgenbordet...

Jeg er blevet rigtig glad for at strikke. Og efter at have fået finpudset nogle teknikker, har jeg så småt givet mig i kast med nogle sjove og mindre projekter, fra nogle af de strikke- og hæklebøger jeg har stående.
Idag er der blevet til disse tre små æggevarmere. De er nok ikke til ret meget andet end blot lidt sjov på morgenbordet, når rundstykkerne og de blødkogte æg er på bordet:-)


Ideen fandt jeg i "Vild med Garn" som jeg fik i julegave forrige år. Deri er der tre opskrifter på små huer til morgenbordet. Nemme at gå til og ikke til andet end sjov og ballade:-)

Hæklenålen ligger ikke helt stille heller. Nye små høns er kommet til:

Ideen fik jeg på Pinterest. Der var ingen opskrift, men man skal ikke have hæklet meget for at kunne gennemskue opbygningen. Jeg har blot tilført lidt perler som fødder og franske knuder på nogen af dem.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar