fredag den 18. januar 2013

Lidt mere til morgenbordet...

På Pinterest så jeg et billede af nogle ret skønne, hæklede "coasters", til at lægge under kopper og krus. Der var desværre ingen opskrift, men ved nærmere efter syn, mente jeg, at det var en absolut mulighed at jeg kunne se mig ud af, hvordan de skulle laves. Så frem med nål og tråd og ganske rigtigt, efter meget få forsøg, sad jeg med min egen lille version. Jeg synes de er skønne... fordi de er simple, nemme at lave, og hurtige endda, og fordi de alligevel er lidt "sirlige" at se på. Eller, på godt dansk, tøset med en snert af elegance. Det kan jeg lide!



Skulle du også have lyst til at forsøde morgenbordet med lidt tøseri, så kan du se frem til en DIY her på siden inden for de kommende dage:-)

2 kommentarer:

  1. Hvor er de bare fine :) :)

    Jeg er selv gået i gang med hækleprojekter af den gammeldags karakter :)

    God weekend!

    Kh. Jenny

    SvarSlet
  2. Lyder spændende Jenny!
    Rigtig god weekend til dig ligeså:-)

    SvarSlet