onsdag den 12. december 2012

Juletræer...

En kollega skrev til mig igår, at hun havde fundet nogle små hæklede juletræer, som hun rigtig gerne ville have... men hun mente ikke at hun var en ørn til at hækle, så om jeg ville lave dem for hende? Se, det siger jeg jo ikke nej til!
Derefter gik det stærkt og nu er produktionen sat i fuld kraft, for jeg har ikke mindre end 13 stk der skal laves, og det helst inden for kort tid selvfølgelig, for julen ligger jo lige foran næsen på os.

De første er blevet lavet, som bestilt, i rød og pink, grønne og hvide følger når jeg når dertil.


Skulle du også have lyst til at lave nogle, så finder du en tutorial, på engelsk, her

2 kommentarer:

  1. Hvor er de bare fine :) Jeg er bare ikke sikker på, at jeg kan finde ud af at hækle efter en engelsk opskrift :(

    Men det må jeg finde ud af :)

    SvarSlet
  2. Det er ikke så svært, når man først er kommet i gang, og denne er forholdsvis enkel. Man skal blot være meget opmærksom på, når der skal hækles forrest i en maske, idet det har betydning for om arbejdet kan forsættes i næste trin:-)

    SvarSlet