fredag den 18. november 2011

Kender du Fru Madsen?

Jeg står og skal til en fødselsdagsfest for hele fire skønne unger imorgen... Forlængst har jeg besluttet at belemre dem med hjemmehæklede gaver, men, men, men.... tiden løb fra mig og kun de to af gaverne var lavet her dagen før jeg skal afsted.
Determineret på at fastholde projektet, gik jeg på jagt i blogland, håbede at der der ville gemme sig nogle overskuelige projekter der kunne nå at blive produceret på en kærkommen fridag. Og så landede jeg heldigvis på Fru Madsens blog og fandt disse sjove og herlige stjerner! Perfekte til et rigtigt tøseværelse, hvor bling-bling og andet tingeltangel værdsættes.


Har du ikke været på besøg ved Fru Madsen endnu, så slå et smut forbi og bliv godt inspireret!




http://frumadsens.blogspot.com/

Ingen kommentarer:

Send en kommentar